zaterdag 18 april 2020

De invloed van Corona



Het is alweer lang geleden dat ik iets gepost heb hier,  had er gewoon geen zin in. Lekker genieten van de vakanties zonder te hoeven denken oh ja moet nog even iets op het blog zetten.

Onze aankomende vakantie naar Florida gaat dus niet door omdat de wereld op slot zit. We zouden 25 april vertrekken voor 2 weken met de hele familie. Wij opa en oma, dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen. Helaas moeten we nu weer een jaar wachten want we hebben besloten de reis naar 2021 te verplaatsen.
De Disney tickets blijven geldig, hoe het met de vliegtickets gaat weten we nog niet maar 1 ding is zeker de vluchten zijn door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd en nu is het wachten op antwoord of we geld terug krijgen of een EMD (voucher). In mei kunnen we dan weer proberen de vluchten te boeken en hopen dat ze niet veel duurder zullen worden maar eerlijk gezegd denk ik dat het duurder wordt.
Het geboekte huis is een ander verhaal, zij zijn helemaal niet soepel. Uiteraard wel borg en zwembadverwarming terug gekregen maar de huur niet. Misschien kunnen we bij opnieuw boeken een coulance korting krijgen maar dat moet ik nog maar afwachten.
Autohuur kosteloos kunnen annuleren.
Zodra we kunnen boeken voor volgend jaar zal ik toch hier weer een berichtje op zetten.

2 opmerkingen:

Tanja zei

Helaas door deze corona uitbraak is jullie reis geannuleerd,ik ga er vanuit dat jullie volgend jaar extra kunnen genieten van deze uitgestelde reis met z'n allen. ����

Anoniem zei

2021 kom maar op....hoe eerder hoe beter kunnen we eindelijk naar the states🙏🏻👍🏻