dinsdag 11 november 2008

Busch Gardens

Ondanks het ongemak van het niet mogen lopen op mijn linker voet hebben we een heerlijke dag in Busch Gardens gehad. Lopen, of beter gezegt hupsen met krukken naar de auto voor de deur en bij Busch Gardens de auto parkeren op de "invalide" parkeerplaats zodat we dicht bij de ingang waren.

DSC01060

Even een rolstoel huren en het park in. Eerst maar naar een paar shows geweest.

DSC01118

DSC01133

en de 4D film "Pirates" was ook erg leuk.

Cindy en Tinus zijn ook nog in een paar "natte" attracties geweest.....

DSC01085

Met een treintje door de Serengeti gereden

DSC01103

Dus al met al hebben we vandaag, ondanks mijn handicap een heerlijke dag gehad. Er staan nog meer foto's op de link rechts van deze site onder Orlando 08.

Trouwens wij vinden het erg leuk om de reacties te lezen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heeeej,

Chris, wat vervelend van je voet!! Hoop dat ie alweer wat beter aanvoelt!

Leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen.

Ik wilde even laten weten dat de in Parijs geen knabbel-pakjes hadden..dus mocht je nog iets leuks tegenkomen, ik hoor het graag!

Enne, hele fijne vakantie nog!

Groetjes Karin.

Anoniem zei

In to eatch live some rain must fall.....nou hier doet het niet anders,met storm.heerlijk om te zien dat het ook anders kan waar jullie zitten,al moet je jezelf wel behelpen,geniet er dus noch maarvan, staks in ons kikkerlandje moet je wel wwer wennen aan de hrfst,
veel plezier noch en rustig aan,
Liefs Pa & eqMa

Anoniem zei

Schitterende foto's,wij hebben ze als diavoorstelling bekeken,erg mooi.Vooral met die dolfijnen,fantastisch.Ik hoop dat ik nog meer mooi's te zien krijg.Groetjes Frans en Corrie

Anoniem zei

stjonge ,stjonge ,tsonge, snapte weer eens niet hoe ik een berichtje naar jullie kon sturen.
Even de hulptroepen ingeschakeld (onze oude broer) en nu zal het moeten lukken.

Allereerst, wat een pech door een moorddadig slangetje ,ik heb het zelf ook ooit meegemaakt, maar ik had bonje met een (tuin)slang.
Mocht je nu nog eens oog in oog met een slang komen te staan ,loop dan niet meteen weg maar roep zo hard mogelijk kssssst, wil wel eens helpen met vervelende beestjes.

Ziet er bij jullie allemaal erg mooi uit,en leuke uitstapjes die jullie uitkiezen.
Ik wens jullie nog heel veel vacantieplezier toe, en voor Cindy een rustige terugreis.

Groetjes Theo en Marianne.