dinsdag 4 november 2008

Orlando here we are!!!!

We dachten op tijd te vertrekken uit Philly, maar helaas hebben we 1 uur in een rij met vliegtuigen moeten wachten om te mogen vertrekken. Uiteindelijk zijn we om 21.20 aangekomen (lokale tijd) in plaats van 20.55 uur dus valt eigenlijk wel mee. Hup snel de koffers op halen en nog even een stukje lopen naar het Hyatt Orlando airport hotel. Heerlijk, wat relaxed zeg na zo'n lange dag niet eerst de auto ophalen en hotel gaan zoeken want je bent toch erg moe na zo'n dag reizen. Pppfff wat is reizen toch afzien ;-) Toch eerst nog maar even lekker iets drinken en een klein hapje eten en daarna lekker slapen in een heerlijk bed.

Zoals altijd als je richting het westen reist (bij ons tenminste) waren we weer heerlijk op tijd wakker (06.30) nog even de TV aanzetten dan maar en wat is er op TV niets anders dan alles over de verkiezingen, en steeds maar herhalingen van alles, nou ja het beweegt en het praat op het scherm.

Uiteindelijk zijn we om 8 uur de auto gaan ophalen, we konden kiezen uit  zeker wel 8 SUV's, het is een blauwe Chevrolet Equinox (foto volgt nog)

Eerst maar even langs Denny's voor een goed ontbijt, want ja we zijn in the U S of A.

Tja we mogen pas rond 4 uur in ons huis dus wat doe je in die tussentijd..........tuurlijk  naar de Florida Mall gaan natuurlijk, en ja hoor de eerste $$$$ zijn al uitgegeven aan wat shirts en spijkerbroek enz.

Oh ja Cindy heeft haar nagels weer laten doen en Tinus en ik hebben een pedicure behandeling gedaan, lekker ontspannen, we zijn ten slote met vakantie.

Om half 3 hadden we het allemaal wel een beetje gehad met het shoppen en onze voeten zeker. Dus toch maar vast naar onze villa, dan maar een uurtje eerder.

Het is een grote villa met 2 woonkamers een keuken, 2 badkamers en 3 slaapkamers, en natuurlijk het zwembad en de jacuzzi niet te vergeten. Zie de foto's op de website van deze villa www.floridafunvilla.co.uk .    Eerst maar even rondkijken wat we aan boodschappen nodig hebben en nog 1x keer shoppen vandaag bij Publix want deze is vlakbij.

Na het booschappen doen even alle info gelezen over de villa bij lekker iets te drinken en een knabbeltje.

Koffer uitgepakt en alles in de kast gedaan, boodschappen uitgepakt en ook allemaal in de kast en koelkast gedaan.

We waren best wel moe dus heerlijk even buiten gezeten aan het zwembad met nog een drankje. De jacuzzie was bijna op temperatuur dus daar hebben we later ook nog gebruik van gemaakt. Wel jammer dat het water wat muf ruikt, zullen van de week even kijken of we van die speciale aroma voor de jacuzzie kunnen kopen.

Anoniem zei

ooooooooooohhhh, lekker hoor ik voel hier de warmte al, wel een beetje jaloers dat jullie lekker weer hebben. wij doen het wel met onze eigen zonnestraaltjes geven ook erg veel warmte.
heel veel vakantie plezier en we volgens jullie op de voet, tot mails of msm's.