woensdag 10 februari 2010

Segway tour

Vandaag stond in het teken van eens een keer iets anders doen….wat hebben wij nog niet gedaan…???!!!! Een segway tour…
DSC02507
 
In het begin als je er op gaat staan voelt het een beetje onwennig, maar zodra je de gang erin hebt is het erg leuk om te doen. Wat hobbels en putjes geprobeerd en toen dat eenmaal prima ging zijn we op weg gegaan naar Celebration Town. Daar hebben we een tour gehad van 30 minuten.

DSC02517
DSC02522
DSC02525
DSC02519

Vandaag verder niets op het programma gehad, morgenavond stap ik weer op het vliegtuig naar het koude Nederland…brrrrr!! Hopelijk is het weer morgen hier nog nog een beetje aangenaam en kan ik van het laatste zonnetje te genieten. Vandaag was wel mooi weer, maar koud…..
En de zieke is wat aan het opknappen, de koorts is weg, dus kan ze morgen mee naar het vliegveld mij wegbrengen, want zij blijven nog een week..... (hebben voor die week een Cabrio gehuurd...........met dit weer niet echt heel fijn, maar ja misschien valt het allemaal mee tijd zal het leren)

3 opmerkingen:

mama zei

segway echt iets voor mij dat lijk me zo gaaf ik zie jullie al gaan met z,n drietjes cindy goeie reis terug opa is blij als je weerthuis ben groetjes mama/oma

Rick, Sunshine State zei

He leuk zo,n dag Celebration.
Willen wij ook gaan doen dan is de segway een leuk idee.

Voor morgen nog een lekkere dag toegewenst.

Rick en Mandy

Dave Letty Maggy Ruby zei

We wensen jullie nog een hele fijne week toe met z´n tweetjes. Zal wel raar zijn nu Cindy weer naar huis is. Hopelijk gaat het laatste weekje zonder tegenslagen. Veel plezier.

Veel liefs.