dinsdag 9 februari 2010

Ziekenboeg

Hoe krijg je het voor elkaar in je vakantie ziek worden…….inmiddels al voor rond de $ 50 aan neusdruppels, hoestdrankjes, hoestpillen, Tylenon extra strength gekocht maar helaas mocht het niet helpen voor mij. Lig nu als 2 dagen op bed met een flinke griep, koorts hoesten en veel slapen. Cindy en Tinus zijn even op pad geweest om nog wat spullen van de lijst te kopen en ik blijf nog in bed liggen, voel me heel gammel. Hoop dat ik me snel weer beter voel zodat ik ook weer gewoon mee kan.

Seaworld is even uitgesteld en de airboot tour ook. Gelukkig hebben we geen vaste plannen dus kunnen we ons makkelijk aanpassen.

Verder geen “leuke” dingen te vertellen, ga weer mijn bed in………kuch kuch……………

8 opmerkingen:

Teleton zei

Jeetje, wat een pech. En zo zonde van je tijd want als je zo gammel bent, heb je zeker geen puf om er op uit te gaan. We duimen, branden kaarsen en houden de vingers gekruisd. Beterschap!

Rick, Sunshine State zei

Beterschap, hopelijk ben je weer snel in staat om van de vakantie te genieten.

We zullen aan je denken...

Tanja zei

Laat je maar lekker verwennen Chris, ziek zijn is niet prettig maar helemaal niet als je op vakantie bent
van harte beterschap, datje maar gauw weer zal opknappen
groetjes van ons

Robert-Jan en Yvonne zei

Jemig, dat is balen zeg ... Ik hoop echt dat je weer snel opknapt. Die sterke spulletjes in de US helpen ons wel vaak vrij snel, maar zelfs dat mag bij jou niet baten blijkbaar ! Doe rustig aan, zodat je hopelijk snel weer opknapt !

mama zei

is hetgeen hurrycane een sneeuwstorm er is altijd wel wat zielig hoor maar ziek zijn is helemaal erg zielepiet!!!knuffel mama

Karina zei

Word maar snel weer beter, gaat het nu alweer wat beter nadat je wat amerikaanse middelen hebt ingenomen

ELMF zei

Hééél veel beterschap!!!

Jij hebt de laatste paar keer wel pech met je vakantie's.
Eerst je enkel, en dan dit weer.
Ga maar snel weer beter worden.

Groetjes Eddy,Lindy, Mark en Fleur.

Cees & Jolanda zei

Hallo vakantiegangers, Jammer dat jullie zo'n slecht weer hebben en dat Christina ziek geworden is. Laat je maar lekker vertroetelen, Beterschap. Leuk te lezen dat jullie ook naar de Magic's zijn geweest. Wij vonden het ook geweldig. Hopelijk is Christina weer gauw op de been en kunnen jullie weer genieten van de vakantie. Veel plezier en groetjes Cees & Jolanda